Wednesday, March 6, 2013

pădurea îndrăgostiților XIII - final de drum


 Ploua cu zâmbete, 
 ploua cu 10 sori, 
 în ziua 'ceea 
 în care tu mi-ai 
 spus: suntem condori! 
 aşa că lasă-mă să zbor, 
 căci eşti plin de stânci 
 şi aripile îmi omori. 
 eu sunt un zmeu - am plâns, 
 iar ea vrea îmbrățişări, 
 îmbrățişată ea vrea să fie 
 de aer, de amor şi feerie. 
 sunt invalid, 
 căci am atrofiat 
 şi ultima fărâmă 
 de amor 
 din tine 
 am furat, 
 iar penele în cioburi 
 eu ţi-am transformat. 
  captivi ca două păsări
noi am fost,
în pădurea îndrăgostiţilor
am fugit,
dar fără rost.

 Iartă-mă... 
*R*

1 comment:

  1. În speranţa că vei găsi aici un camarad într-ale poeziei şi simţului estetic, aş dori să-ţi îndrept privirea către un alt blog. Eşti mai mult decât învitat să-ţi arăţi aprecierea, sau, de ce nu, să laşi o critică constructivă. Check it out! :-)

    Link: http://catalinacadinoiu.ro/

    ReplyDelete