Thursday, June 24, 2010

acorduri reci

Încearcă să te uiţi înapoi fără să te împiedici
ajută-te de memoria-ţi prea scurtă
poate ajungi chiar şi la predici
eu am fost prea vag, iar el îti este foarte drag.

Pune-ţi o dorinţă, a ta s-a împlinit
nu eram eu cel ce doar spera?
tu eşti cea care a primit.

Aruncă înca o privire înspre mine, rupe-mă din vorbe
îndoaie-mi orice sperantă şi, te rog, lasă-mă fără de viaţă.
ajunge, eu am terminat, totul e mult, mult prea-ntunecat.

Trecutul este el, l-am adus în viaţa ta
fericită tu eşti oare?
ai dorit dragoste, el să fie iubit
eu unul sunt mult, mult prea mic.

Vibrantă întâlnire cu destinul tu mi-ai dat
m-ai răpus din prima, eu te-am ascultat
erai grăbită, poate de lume şi de amor orbită
deşi aştept, acum totul eu regret.

Ai uitat? Eram noi doi
doar cât să fim fericiţi.
abandon? Nici nu te-am avut
dar de ce am rămas oare tot eu cu sufletul rupt?

Acorduri reci îmi curg acum în braţe
chiar şi o chitară poate plânge
alung acea singurătate, facem pace
îti urez o noapte bună..

No comments:

Post a Comment