Thursday, January 6, 2011

viaţa noastră de până acum

-Îmi pare rău că nu m-am prezentat:
Eu sunt Viaţa.
-Atunci eu sunt un ratat.

-Nu pleca de lângă mine,
O singură vorbă am rostit
Şi nu mi-e bine..
-Eu nu fug, ci tu alergi în vid,
Iar vidul nu e singur, aduce frig.

Şi răsuflări reci într-o noapte
Cu cer albastru, cu nori gri
Într-o ianuarie, eu aştept,
Dar tu nu vii.

----------------------------------------------------------------

Pe sub crusta îngheţată
Eu aud cum strigi şi cauţi aer,
Dar rezist afară-n frig
Chiar mă simt atât de fraier?

Am fugit din al tău pat
Am alunecat nesigur pe-o presimţire.
Mi-ai ţipat în cap ceva despre trecut,
Iar eu ma-am (pre)schimbat în amintire.

Cu mirosul tău dulceag de iulie
Respirând uşor la pieptul meu, iubind din furie.

În zare iar apune iunie, e luna mea
Ea. Fantezie.
Ea-i un vers. Iubirea-i doar în poezie.

----------------------------------------------------------------

Din nou ne întâlnim ochii.
- Bonjour, mon ami!
- Te salut şi eu, dar ştii..
- Ştiu destul, tu n-ai aflat;
Oare ştii cât te-am căutat?
Dar e bine acum, sunt bucuros.
- Să nu crezi că mă iei iar drept un prost!
Era ziua mea, eram prea zelos.

În timp ce discutam cu mine
Un gând mi-a zburat,
M-am gândit iar la tine..

Cum de am ajuns şi unde ne aflăm?
Ştiu doar de unde am plecat.
Rămâne doar să
Continuăm...

No comments:

Post a Comment